تالار ایده پردازان - ستاره تاجبخش

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ ربات گیرنده سوسک ☁ اعتبار خرید VIP ☁ باشگاه مادر و فرزند


ایده های مطرح شده :

☁ ربات گیرنده سوسک

ای کاش یک ربات گیرنده سوسک ساخته بشه که وقتی توی خونمون یا توالت سوسک میاد سوسک و برامون پیدا کنه و توی خودش زندانی کنه

مشاهده ایده ربات گیرنده سوسک

☁ اعتبار خرید VIP

 اینکه مشتریان VIP که همیشه از یک فروشگاه خرید میکنن بتونن اعتباری داشته باشن که همیشه لازم به پرداخت نباشه ایده خوبیه . بر حسب اعتبارشون پیش ما گاهی نسیه هم بتونن چیزی ببرن!

مشاهده ایده عتبار خرید VIP

☁ باشگاه مادر و فرزند    

یکی از مشکلات مامانا موقع بچه داری اینه که وقتی میخوان برن باشگاه بچشونو کجا بذارن؟؟ایده باشگاه مادر و فرزند میتونه راهکار خوبی باشه که بچشونو با خودشون به باشگاه ببرن

مشاهده ایده باشگاه مادر و فرزند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

10 Benefits of Reading: Why You Should Read Every Day

When was the last time you read a book, or a substantial magazine article? Do your daily reading habits center around tweets, Facebook updates, or the directions on your instant oatmeal packet? If you’re one of countless people who don’t make a habit of reading regularly, you might be missing out. Reading has a significant number of benefits, and here’re 10 benefits of reading to get you to start reading.

9 ۰ ۸۷۰

تاریخچه شب یلدا و آداب و رسوم آن

شب یَلدا یکی ازقدیمی ترین جشن‌های ایرانی است. این شب به بلندترین شب سال معروف است. نام ديگر این شب «چِلّه» ميباشد، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی ‌است. خانواده‌های ایرانی در این شب انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. یلدا به تولد معنی شده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی به زبان فارسی وارد شده است. آخرین شب پاییز که دراز ترین شب سال به حساب می آید با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند.

5 ۰ ۱۰۴۹

تالار ایده پردازان - حسین لقب دوست

ایده های مطرح شده : ☁ زغال اکسیژنه ☁ ساخت و ساز خانوادگی

1 ۰ ۷۵

مدیریت تغییر چیست؟

مدیریت تغییر اصطلاح کلی است که در هنگام ایجاد تغییر سازمانی، برای همه روش های آماده سازی و حمایت از افراد، تیم ها و سازمان ها به کار می رود.

6 ۰ ۱۲۶۱